بسیار مهم است که قبل از شروع به کار، قوانین پنل پیامکاین حوزه را بشناسید. مهم ترین قانونی که باید مدنظر داشته باشید این است که پیامک تان را باید فقط برای مخاطبانی ارسال کنید که از قبل برای پنل پیامکحضور در خبرنامه پیامکی تان ابراز تمایل کرده اند.بازاریابی ای میل به طور مرتب پنل پیامک پیغام های تبلیغاتی شان را برای مخاطبانی ارسال می کنند که کتابچه پی دی اف یا نسخه رایگانی از برنامه شان را دانلود کرده اند. این موضوع را نمی توان در مورد بازاریابی پیامکی اعمال کرد. روش صحیح انجام این کار این است که با ارسال درخواست پنل پیامکو یا لینک ثبت نام از مشتریان بخواهید تا خودشان در خبرنامه پیامکی تان عضو شوند. کسب اعتماد مخاطب پنل پیامک در این روش دشوارتر است اما این مخاطبان از لحاظ کیفی بسیار ارزشمندنر از مردم معمولی هستند.
مشاهده پست مشابه : همه چیز در باره پیامک